ابزار امتیاز دهی

برترین بازی های کامپیوتری سال 2011 معرفی شدند - علمی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علمی

هر سرگرمی و هنری بدون شک نیاز به رقابت دارد، رقابتی که افراد با تجربه در آن جمع شده و بهترین را انتخاب کنند. بازی های رایانه ای نیز سال هاست توسط مراجع مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرند.
امسال نیز مانند سال های گذشته برترین بازی های سال 2011 انتخاب شدند.

بهترین بازی سال:

مقام بهترین بازی سال در بین بسیاری از حرف هایی که در پشت نامزدهای این انتخاب بود به بازی SKYRIM که نسخه پنجم سری بازی های THE ELDER SCROLLS است رسید.این بازی در سبک نقش آفرینی است و احتمال برنده شدن آن بسیار زیاد بود. از دیگر نامزدهای این بخش می توان به بازی هایی همچون: بتمن آرکام سیتی، افسانه زلدا(THE LEGEND OF ZELDA) ، پورتال 2، آنچارتد 3 بودند.

عده بسیار زیادی از خالی بودن جای بازی Witcher 2 در این لیست شکایت داشتند.

بهترین استودیو:

در بین استودیوهای نامزد شده برای این جایزه، استودیو Bethesda Game Studios توانست این جایزه را از آن خود کند. لازم به ذکر است این شرکت امسال بازی هایی همچون SKYRIM و RAGE را وارد بازار کرده بود.

دیگر کاندیدهای این عنوان استودیوهای Naughty Dog، Rocksteady Studios، Valve بودند که شانس چندانی در مقابل Bethesda نداشتند.

بهترین بازی XBOX 360:

در بین بازی های مخصوص کنسول ماکروسافت و در میان تعجب همگان بازی بتمن آرکام سیتی توانست عنوان بهترین بازی این کنسول را از آن خود کند. این در حالی است که عده بسیار زیادی از کارشناسان بازی Gear Of War 3 را شایسته این عنوان می دانستند.

دیگر نامزدهای این بخش بازی های Forza Motorsport 4 و Portal 2 بودند.

بهترین بازی PS3:

در این بخش عنوان بهترین بازی به بازی شایسته این بخش طبق گفته متخصصین یعنی Uncharted 3 رسید. از همان ابتدای انتخاب نامزدها و یا قبل تر در هنگام انتشار این بازی بیشتر کارشناسان این عنوان را برازنده این بازی می دانستند.

دیگر بازی های معرفی شده برای این بخش Infamous 2، Killzone 3، Littlebigplanet 2 بودند.

بهترین بازی Wii:
Wii کنسولی است که در ابتدا توانست طرفداران زیادی برای خود پیدا کند اما با توجه به وجود دستگاه هایی همچون Move و Kineckt جایگاه خود را از دست داد.

در این بخش بازی افسانه زلدا(The Legend Of Zelda) توانست عنوان بهترین بازی Wii را بدست آورد.

بهترین بازی کامپیوتر:

در این بخش نیز کارشناسان به انتخاب نامزدها بسیار اعتراض داشتند. در میان این اعتراض ها بازی Portal 2 ساخت شرکت Valve توانست عنوان بهترین بازی کامپیوتر رابه خود اختصاص دهد.

در این میان بازی های Minecraft و Witcher 2 نیز به عنوان نامزدهای انتخاب بهترین بازی کامپیوتر حضور داشتند.

در بالا مهمترین جایزه های این جشنواره را ذکر کردیم اما در میان دیگر عناوین می توان به:

بهترین بازی تیراندازی: این عنوان به سری جدی از بازی های پر طرفدار COD یعنی بازی Call Of Duty MW3 رسید.

بهترین بازی اکشن ماجراجویانه: بازی زیبای بتمن آرکام سیتی توانست جایزه این قسمت را نیز به خود اختصاص بدهد.

بهترین بازی نقش آفرینی: در میان بازی های بسیار عالی مانند: Deus Ex، Dark Souls، Dargon age II، بهترین بازی سال یعنی SKYRIM این عنوان را به خود اختصاصا داد تا بار دیگر قدرت را ثابت کند.

بهترین بازی ورزشی: در این بخش نیز بازی NBA 2K12 توانست با کنار زدن رقیبان به عنوان بهترین بازی ورزشی انتخاب شود.

بهترین بازی رانندگی: بازی زیبا و هیجانی Forza 4 توانست این عنوان را با کنار زدن Need For Speed: The Run بدست آورد.

بهترین گرافیک: بدون شک عده بسیار زیادی از طرفداران بازی و کارشناسان بازی Crysis 2 را شایسته این عنوان می دانستند اما با کمال تعجب این بازی حتی برای این مسابقات انتخاب هم نشد و باعث شد تا این عنوان به بازی Uncharted 3 برسد.

 


ارسال شده در توسط vahdi